با سلام خدمت دوستان و هم داستانان
دستور جلسهء حلقهء داستان
جلسه راس ساعت 17 شروع خواهد شد.
نیم ساعت ابتدایی به بحث و تبادل نظر دربارۀ کتب خوانده شده توسط اعضای حلقه خواهد گذشت.
یک ساعت میانی، نقد و بررسی دو داستان:
قاب عکس
خشک و خالی
نیم ساعت پایانی هم به بداهی نویسی به روش جدید خواهد گذشت.
با سپاس بیکران از دوستان که به موقع تشریف می آورند و
داستان را قبل از حضور، در وبلاگ حلقۀ داستانی کویر سبزوار، مطالعه می کنند
سهراب دومِ سپهری...