
با سلام خدمت دوستان و هم داستاناندستور جلسهء حلقهء داستانجلسه راس ساعت 17 شروع خواهد شد.نیم ساعت ابتدایی به بحث و تبادل نظر دربارهء کتب خوانده شده توسط اعضای حلقه خواهد گذشت.یک ساعت میانی، نقد و بررسی داستان:هیاهو در سراشیبی بعد از ظهرنیم ساعت پایانی هم به بداهی نویسی خواهد گذشت.با سپاس بیکران از دوستان که به موقع تشریف می آورند وداستان را قبل از حضور، در وبلاگ حلقهء داستانی کویر سبزوار، مطالعه می کنند.برگرفته شده از dastanesabzevar.blog.ir xa0با سلام خدمت دوستان و هم داستاناندستور جلسهء حلقهء ...
ادامه مطلب